Hm… Poznate to, da včasih ne znaš začeti pisati? Ja… Jaz imam trenutno te probleme1 … Če ne bi imela taborne knjižice, bi bil tale zapis precej bolj skop. Že uvod pred Kvajdejom je bil zanimiv. Iz Besnice smo se peš odpravili proti Bledu.

In to v treh dneh. Priznam, nihče se ni ravno naprezal, kajti pot je bila res lahka. Večino časa smo samo govorili, kartali(( tarok je zakon :P )) in podobno. Drugi dan, ko smo se ustalili na Ravnici, kjer smo imeli že tabor dve leti nazaj, smo dobili torto in sadje, ker je imela Nina rojstni dan. Ena lubenica, ki je ostala je izginila s tremi osebami. Jaz, Nina in Tatjana smo jo nekako pojedle na plaži (nabrežju :D ) polovica pa je nastala bovla. Jami :D . Zadnjo noč smo prenočili pri Velenjskih tabornikih in smo gledali njihove krste. Potem smo bili še nekaj časa pri Belgijskih skavtih2. Najboljše je bilo, ko so rekli, da grejo naslednji dan na Triglav. In jaz sem pač vprašala, če v enem dnevu, pa so me samo čudno pogledali. Mislim, da niso kasneje šli tako hitro kot so načrtovali. :D . In potem naše lutanje. Nastanjeni smo bili okrog 15 minut hoje od našega tabornega prostora. Trikrat petnajst minut pa res. In tako se je začelo. Prišli smo na cesto in začeli srečavati skavte. Povsod sami skavti. Človek bi se lahko počutil že ogroženega. Če ne bi bil skavt :D . In tako nas je Kekec popeljal v Kekčevo vas, seveda smo za dobrodošlico dobili kos kruha in malo soli, pozdravili in nagovorili pa so nas Oče Župan, Mati Županja3 in Veliki Pastir (Robi Friškovec) . Dobili smo označene prostore, kamor smo postavili naše šotore. Tukaj je še ena zanimivost, ki se nam vedno dogaja. Na kresovanju, ko se postavlja šotore vedno vse stoji, a ko pridemo na taborni prostor niti en šotor ni popoln. Ampak mi smo bili pridni in smo še vseeno4 postavili šotore. In jaz sem začela hoditi okoli. Vsakič z drugo deklico. Najbrž zato, ker sem bila edina, ki se ji je dalo v največj vročini tekati po tabornem prostoru (ki ni bil majhen.) . In potem smo se mi odšli kopat v Savo. In seveda mi ne bi bili mi, če se nam nebi kaj pripetilo. Na primer to, da so medtam piskali kvadrat, cela naša četa pa se je kopala. In zato smo morali delati dvajset veselih poskokov. Ni mi bilo všeč :P . Nekaj ur po prihodu so že vsi vedeli za Kranj. No ja, potem smo postavili kuhinje (kako neverjetno, spet sem jaz hodila okoli. Po pijačo, vrvi… Samo, da nisem bila na enem mestu. ) . Potem so se nekateri naši spet odšli kopat in si je Jakob prebil glavo. Voda je bila pač prenizka za skakanje na glavo ;) 5 . Potem smo se spet zbrali in imeli katehezo. In začeli smo zbirati podpise na liste z rokami. Spoznala sem kar precej novih ljudi. Potem smo še morali odtisniti svoje pobarvane dlani (v barvi svoje rutke) na veliko modro rjuho. Za nekatere skavte se je to končalo z norim barvanjem ljudi okrog sebe6 . Medtem so nas tudi slikali . Iz zraka. Z avijonom. Leteli so manj kot meter nad šotorom.7 In ko sem se očistila, kar ni tako lahko kot se sliši, sem ugotovila, da je že večer. In imeli smo zabavni večer. Vsaka četa se je predstavila. Naša predstavitev je bila … neizstopajoča. Všeč pa mi je bilo, da smo med predstavitvami plesali. Polka je bila najbolj priljubljena pri nas, mladih. Plesali smo vsi. Bolj težko so nas umirili. In potem ob koncu večera smo še pogledali slike, ki so nastale čez dan in se počasi odpravili spat. Naslednje jutro smo vstali že ob šestih in to nam je bil kar precejšen šok. Imeli smo kmečke olimpijske igre. Delali smo razne naloge, imeli smo olimpijski ogenj in podobno. Popoldne pa smo imeli še igro, ki je bila osnovana kot računalniška igra. Bila sem v zmagovalni ekipi. Zvečer smo izvedeli rezultate in se naučili himno tabora, zakurili smo ognje, pogledali slike in odšli spat. Sama sem še kar nekaj časa ostala pri ognjih. V sredo smo imeli delavnice. Sicer bi mogla jaz kot PR oditi na adio, ampak sem imela precejšne težave z glasom in so zato poslali druge. Bila sem na delavnici orientalskih plesov ( sicer priznam, da mi je bilo malo dolgčas, ker sem osnove že poznala- nekaj časa sem tudi plesala orientalske plese.) . Delavnic je bilo res malo morje in kasneje sem odšla še na poslikavo telesa. Dobila sem naslikano lepo zapestnico iz listkov. Po pravici povem, da nisem sigurna, vendar mislim, da smo zvečer imeli kulinarično tržnico. Vsaka četa je pripravila jedi in jih predstavila. Bili so tudi poskuševalci. Mi smo skuhali cmoke z marmelado. Lahko povem samo, da sem bila skoraj cel večer pri stojnici, kjer so imeli kavo. Ostali del večera pa sem imela zanimive zafrkancije s Komendčani. Zvečer smo spet pogledali slike, zakurili ognje (spet se nisem mogla odlepiti od tam. Bilo je tako toplo… ) in odšli spat. In kar naenkrat je bil četrtek. Ponoči so nam ukradli zastavo. Še sreča, da me ni bilo na straži :P . Za odkupnino smo jih mogli metati kar po precej dolgem toboganu. No in potem smo imeli spet delavnice. Tokrat uporabne. Najprej sem bila pri Billy Športu. Delavnico je vodil eden iz Ljubljane 5 in po pravici povem, da si nisem zapomnila čisto nič. Druga delavnica pa je bila vsaj zame borilne veščine. To me že od nekdaj navdušuje. Resno. Popoldne pa smo imeli še oientacijo. Not a big deal. Res je bila lahka. Samo malce prehuda vročina je bila.8 . V petek pa smo spet ostali brez zastave. Glavni krivec je Miha. Za odkupnino smo tokrat pripravili posteljo iz armafleksov . In potem smo imeli izziv. Blata je bilo več kot preveč, imeli smo tobogan z milnico, v glavnem bili smo kot pujski. Še huje (tega raje ne bi ponavljala doma :D ) . Še pred odhodom na izziv pa smo imeli dve delavnici. Eno o BiPiju (ustanovitelju skavtov) , drugo je imela vojska. Med prvo je do mene pritekla Nina, ki je bila že pošteno umazana od blata in me objela. Bljak. Na vojaški pa sem se zagrebla, da me je zamaskiral z vojaškimi barvami ( ki niti slučajno nčejo s kože. ) . Popoldne smo odšli še na Bled na kopanje. Zvečer pa smo pogledali še filme. Vsaka četa je posnela film v svojem žanru. Ko se je snemal naš film je ena izmed naših dobila pretres možganov, ko je plezala na drevo. Večer je bil zaspan. Slike, ognji in spanje. V soboto pa so pospravili tabor, saj so na obisk prišli starši. Zakaj sem napisala so? Ker so mene določili za vodenje večernega programa. In ker smo ta čas mi – Timi iz Homca, Nejc iz Škofje Loke- Poljanska dolina in Ana iz Komende ter moja malenkost. In dobili smo celoten program. In beremo… in jaz naletim na to, kako smo bili mi izbrani. Po principu >ven metanja< čez cel tabor. Na to je bilo veliko smeha. In potem so prišli starši. Imeli smo tekmo v roverčku, kupila sem si skavtske boksarce ( na zadnji strani je napis : Mladost na pohodu ) ,.. Zdaj sem se šele spomnila , da smo en večer imeli talente. Pri nas smo plesale na Ruslano. In baje je izpadlo zelo dobro, ker nam ej zmanjkalo elektrike, zato smo lanterne postavile na oder za nami in so se videli naši obrisi. Zmagal pa je Domen na monociklu. On res obvlada. Nekaj časa prej sem ga videla, ko se je vozil po Kokri :D . Zaplesale smo še pred starši. In nato so se počasi odpravili domov. Zvečer je imela vsaka četa skeč. Čisto noben (skoraj noben) ni bil zanimiv. Še dobro da smo mi imeli svojo žurko ves čas :D . Potem je še igral bend in smo plesali. Naučila sem se plesati techno swing. Simpel ko pasulj. Meni je cel večer trgalo. Zelo zelo… Naši so tudi postavili ogenj in je bil res lep. Aha… In na obisk je prišel tudi moj… moj moj… Nikon <3 . Pogrešala sem ga. In potem nedelja. Pospravljanje, letanje za ljudmi, da so mi dali MSN naslove … Maša, pri kateri smo skoraj vsi spali, poslavljanje, objemčki, poljubčki,… Za spomin je vsak dobil eno od odtisnjenih rok, ki naj bi bila zdravilo za otožnost. In potem sem se v avtobusu z Poljanci in Žirovci odpeljala do… Suhe pri Predosljah. Odšli smo do tabornega šotora, kjer so nas že čakali šotori. Najbolj zanimivo je bilo, ko je bila prva stvar, ki smo jo odkrili, je bila ta, da smo imeli WCje Vigrad in ne Dixi. Je razlika. Verjemite… Imeli smo majhen jambor pri gozdu. Ponoči ne vem kaj se je dogajalo, ker sem spala kot ubita. Pogrešala sem vse iz Kvajdeja. Naslednje tri dni smo imeli odraščanje. Prvi dan smo bili dojenčki in smo pol dneva nosili plenice, drugi dan smo bili šolarji in smo imeli rutice,… Ponoči so nas obiskali Kamničani. In naši bivši voditelji. Te so polovili, prav tako tri Kamničane. Ostala dva (Tadej in Matej) pa sta ukradla zastavo9 . Do vstajanja sva jih z Manco podile od ene vas do druge . Oni so bili z avtomobilom tako da to ni bilo ravno pošteno . Drugi dan so prišli starši in imeli smo 15 bovl. Pošteno nas je namočilo, igrali smo odbojko v dežju in me (Urša, Tatjana in jaz) smo imele žurko v šotoru. Ponoči pa je bilo spet veselo. Prišli so norci iz Škofje Loke (Anže , Mato, Miha, Nejc in še eden. ) in nam celo noč strašili okoli, potem mi je Nejc pred nosom vzel zastavo,… Z nami so ostali za zajtrk (Mato je pevski talent- >v sobi 102 to noč je ukradel moje ranjeno srce :D < ) , Tati je dobila čokolado, mi smo še pospravili šotore, imeli delavnice (neverjetno, spet sem plesala ) in imeli mašo in torto in odšli domov. Nihče ne ve, kako lepo je priti v civilizacijo, se umiti in tipkati…

dsc_0005.jpg(tole je vhod v tabor) dsc_0013.jpg(tabor) dsc_0031.jpg(naš šotor)

dsc_0039.jpg(rutke) dsc_0041.jpg(oder) dsc_0042.jpg(jest se pačim)

dsc_0120.jpg(slikanje slikajočih) dsc_0128.jpg (tole krat tri nas je blo)

dsc_0141.jpg(kle plešemo pomoje) dsc_0148.jpg(Domen na monociklu)

dsc_0149.jpg(še enkrat) dsc_0162.jpg(baje, da bi bil lahko tukaj naslov:v elementu )

dsc_0165.jpg(bananananana) dsc_0182.jpg(bovle)dsc_0184.jpg

dsc_0203.jpg(ljudje :D ) dsc_0204.jpg(jambor)

1. najhujši problem je, da se marsičesa ne spomnim več… in ne ni bilo nobenih prepovedanih substanc… :P []
  2. komunikacija v angleščini. Samo jaz sem govorila . Vidi se, kdo je glavni gobec :P []
  3. kasneje je bilo vedno, ko so jo napovedali slišati pesem: Mati nas pretepa… J []
  4. s precejšnimi napori []

...komentar [6]

6 komentarjev

1. Kepic David Kepic David pravi:

Uau ful dobr :D Ej kera Ana iz Komende je še prpravljala večer? Voditlca? Drgač pa Domen pa legenda valda :D

2. rozazvezdica rozazvezdica pravi:

Ana V. … Komenda je večinoma raztur… tko k mi :D

3. Blaž Blaž pravi:

Hoho, jz pa nism kaskader, da bi hodu peš do Bleda :D

4. rozazvezdica rozazvezdica pravi:

kaskader. hehe… v treh dneh pa res ni problem no…

5. Miha pravi:

Mja, mal akcije smo vam pa mogl zrihtat :P
    lp

6. rozazvezdica rozazvezdica pravi:

ma ja… dve noči nism spala… sam k mi je še usen zjutrej zametal :D